גיסה של הצעירה שנפטרה מקורונה: "יש לכם יכולת למנוע את המוות הבא"

ישראל רובין No Comments on גיסה של הצעירה שנפטרה מקורונה: "יש לכם יכולת למנוע את המוות הבא"

בן משפחתה של הצעירה שנפטרה מקורונה, סיפר כי היה ממתנגדי החיסונים אך כעת שינה את תפיסתו בנושא: "פתאום כשזה מגיע לחצר שלך אתה מבין שצריך לחשב מסלול מחדש; אם אתם רוצים למנוע את המוות אצלכם יש לכם יכולת"

חיסון צילום: פלאש 90
7:43
30.04.24
איתי גדסי No Comments on ניצלנו מחורבן: המסר של מרן הגר"י יוסף וההצעה לישיבות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גיסה של אוסנת בן שטרית, הצעירה בת ה-32 שנפטרה הלילה כתוצאה מקורונה, בשבוע ה-30 להריונה, סיפר בראיון ל'כאן חדשות' כי הוא היה מהראשונים שהתנגדו לחיסוני הקורונה ואף היה פעיל בולט במאבק נגד החיסונים באמצעות הפצת תכנים ברשת. הגיס סיפר כי כעת, בעקבות הטרגדיה הנוראה, חל אצלו שינוי תפיסתי בנוגע לחיסונים: "פתאום כשזה מגיע לחצר שלך אתה מבין שצריך לחשב מסלול מחדש. אם אתם רוצים למנוע את המוות אצלכם יש לכם יכולת".

טרגדיה: אישה בהריון בת 32 נפטרה מקורונה

"אני הייתי מהראשונים שפתחו את הקבוצות של מתנגדי החיסונים ואני עדיין חבר בהן", סיפר בן משפחתה של הצעירה. "אני אמנם עדיין מתנגד לחיסון בכפייה. עד עכשיו, זה לא הגיע לתוכנו, אבל פתאום כשזה מגיע לחצר שלך אתה מבין שצריך לחשב מסלול מחדש. אני לא אומר 'תרוצו להתחסן כי אתם חייבים', אבל אם אתם רוצים למנוע את המוות אצלכם יש לכם יכולת. יש לכם את האופציה הזו", אמר בן המשפחה. "אני כן אומר תעשו לפני כן את הבדיקות שצריך לעשות כדי לא להכניס סתם חומרים לגוף".

הגיס הוסיף: "כרגע השבתתי את הקבוצות שאני מנהל, של התנגדות לחיסונים. המקרה של אסנת שינה אצלי את התפיסה. כרגע אני לא שלם עם עצמי לגבי העניין הזה וחושב שהיינו צריכים לעשות איזה צעד לפני. בתור אחד שמגיב כל היום לראש הממשלה בביקורת על קריאת לרוץ להתחסן, אני אומר לכם שלפעמים עדיף לעשות משהו אחד כלפי עצמכם ומשפחתכם והעיקר למנוע מוות. המוות הוא הכאב הגדול ביותר. המשפחה פה התפרקה", סיפר בכאב שאינו יודע גבול.



0 תגובות